Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

mandag 16. oktober 2017

Nytt innlegg :o

                                             Litt Nordlysbilder fra de siste ukene..
Ute på Nordlysjakt 
 Det har vært enormt med nordlys den siste tiden, så det har blitt maaange timer ute på nordlysjakt :)
Nydelig nordlys over Honningsvåg.

           
Nordlys over Fiskeværet Gjesvær.
Meg selv med fiskeværet Skarsvåg i bakgrunnen.




Kraftig nordlys i måneskinn

Ute på nordlysjakt med en av mine beste venner.


Eksplosjon av nordlys.

Nordkapp globusen.
 For første gang har jeg fått ordentlig med nordlys på Nordkapp.. Og det var enormt med nordlys jeg fikk også. Jeg har ikke sett så kraftige eksplosjoner av nordlys siden jeg begynte å fotografere nordlys for ca. 6 år siden :)
Nordkapp globusen med mere nordlys.

Eksplosjon !!


Kanskje det blir litt liv på bloggen igjen nå framover ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar