Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

torsdag 5. juli 2012

Finværsdaga i Kamøyvær

Deilig å våkne t sånt hær vær ! :)
Og Koryak er ikke stått opp enda !
Ute å nyte finværet !
Med litt Trening og Rasing!
Jobbe me å bli kvitt Vinterpelsen
Koryak med en av "Kamøyværs løse hunder"!
Har vært så mye arbeid i det siste at det har vært vældi lite Fjellturer ! Blir mest bare spasering ætter vei og trening på fotballbanen.
Utiskta fra fotballbanen
 Nu er det blitt gratis å kjøre igjenna den undersjøiske tunnelen, så nu blir det nok mere turer på fastlandet !! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar