Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

fredag 20. juli 2012

Lite å skrive

Æ har lite å skrive, men kan da dele ett par bilder ;)
Ulven på Magerøya ;)

Det har jo blitt endel tura, mn ikke mye å blogge om!  Men må jo dele fangstbilda fra hær om dagen ;)
Masse go steikfisk, bynne å fylle opp frysarn til vinteren ;)
Er bestandi like morro, blir aldri for gammel til å rope å hyle ut når man kjenne ørreten høgg tak :)
Men kompisn ser ut til å ha fanget hele værden ! (hehe)
Har vært en go del fisketura, men har ikke hatt med kameraet..(desverre)
 Grilling blir det også ;)
Kokken Tom !
Tom Arvid fiske i midnattsol !!

Until next time !!
;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar