Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

fredag 10. august 2012

Càhppesjàvri med mitt søskenbarn..

Càhppesjàvri området er blitt mitt nye favoritt turområde !
Så jeg tok med meg mitt søskenbarn på tur.
Og vi letet jo selvfølgelig etter
stangtuppen mens vi alt var der.
2 sett med øyne er jo bedre
enn ett !!
Koryak og Siv med utsikt over Càhppesjàvri og Magerøysundet.
 Men vi fant heller ingen stangtupp, så må nok gi meg på den!
Får heller prøve å ringe Fenwick norge eller ett eller annet for å høre om det går ann å få en ny stangtupp;)
 Nydelige værforhold var det med blikkstille vann og midnattsol!
Càhppesjàvri

Bommet en del på det bildet, men ble jo ett ganske bra bilde.
Veldig bra motiv ihvertfall!
Ikke lenge igjen til multebæren er klar til plukking !

På tur hjem igjen.
Det begynner å bli mørkt om natten nu;)
Til sist så legg jeg ut ett bilde av Thomassen Hytta som er blitt godt resturert.
Tror Gjesværingene koser seg verre her ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar