Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

fredag 10. august 2012

På Leting...

Etter at jeg mistet den ene delen av fiskestangen her om dagen, så har det blitt noen turer samme vei.
Mot Càhppesjàvri, og her kommer noen bilder fra min tråling av veien jeg gikk.
Og med litt redigering blir været enda bedre ;)
Men fant jo selvfølgelig ingen stangtupp, det er jo som å lete etter den berømte
"Nålen i høystakken"
Men ingen fare, for jeg dro jo rett hjem og bestilte ei ny Fenwick Stang.
Fenwick Ironfeather Quadrant
Har fått prøvd den også, fantastisk stang !
Magerøya har masse små vann og elver.. kjekt for en polarhund
i varmen !

Utsikt mot Càhppesjàvri og Magerøysundet.

Snart tilbake ved bilen.. Man ser veien midt på bildet .




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar