Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

onsdag 1. april 2015

Den her blogge greia hadde æ helt glemt av..

Snublet innom bloggen æ brukte tidligere, og ser jo at det er ei stund siden den har vært i bruk.. Vurderte å bruke den igjen.. 
Får se hva det blir til, men ville nu bare introdusere det nyeste familie medlemmet her i huset.

Amak
 Amak heter han, og han er som Koryak, en reinraset Siberian Husky.  
Han ble 2 år nå i Mars
Og akkurat som Koryak, er Amak en helt "rar" personlighet :)
Personlig synes æ Siberian er den perfekte hunderasen !!
Men vær advart, 1stk siberian kan føre til flere ! :p 
Nyter utsikten  

Gode venner :)

Og med det er dette innlegget ferdig.
Så får vi håpe æ får startet med å bruke bloggen igjen! ;)

Stay tuned for more .... (maybe)

Har begynt å filme litt, 
så kanskje det blir noen filmsnutter etterhvert også..  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar