Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

fredag 3. september 2010

Dårlig Blogger :P

Siste dag med Midnattsol !
Min sommer har bestått av BARE dagsturer, og det har liksom ikke vært noe spennende å fortelle om dæm :P
Og sommeren har vært fylt med kulde og regn, så langturer har liksom vært uaktuelt i og med at jeg har tatt vare på Timian (ikke egentlig min hund :p) hele sommeren. han fryser jo ihjel med den tynne pelsen sin !


Og den stakar kajakken min har vært sinnsyk tørr i sommer, men den har faktiskt klart å fått en skade uansett.. En av de vindfulle dagene vi har hatt har blåst den så den har truffe en stein.. Men håpe på å få det fikset så jeg når nån turer før jeg drar og tar oppkjøring til tungtrafikk ! Jeg drar da søråver for en stund..




Men nu er det klart for Høstfiske!
Men nu er det jo blitt høst og da pakker jeg fram fiskeutstyret ! For det er når mørke begynner og "falle på" at jeg er i mitt ess på fiske fronten!



Og mange flotte ørreter er det blitt !  Men savner Røya litt, det er jo den som er best =)
Men er jo selvfølgelig glad i ørret.!
Jeg har jo spist ørret til kvelds nesten hele uken ;)
På bildet er jeg med den første som tok vekta over halvkiloet !
Jeg har ikke tenkt til å avsløre mine plasser, men til dere som lurer så er det flott fisk å få på magerøya.. Denne tok etter 3 kast i "utosett" ;)

Vakre omgivelser !

Han Timian skal absolutt spise den fisken rå :p



Det blir sikkert noen flere fangstbilder før jeg drar søråver ;)
Så : Until next time ! ;)



PS. prøve førtvilt på å skrive bokmål, men det ekke ænkelt med min dialækt :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar