Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

lørdag 20. november 2010

Hjemlengsel !!

Det er vell ingen tvil i hodet mitt om hvor jeg vil være. Etter 1 mnd hær sør, hvor 2 uker har vært med egen plass å bo, så har jeg konkludert nåkk en gang med at "æ e Finnmarking" ! ;-) 
Savne mine daglige turer i fjellet, istede for å gå langs stranden her nede med brosteinsstier ! for meg så lite "vilt" som d går ann å få det :-p
 

Idylliskt for en tid

Men Jeg vil ha åpne vidder!!!

Og ikke minst savne æ den hær lille krabaten !























Men tiden hær nede blir jo brukt fornuftigt, Kursene går fint og infoen synker sagte men sikkert inn ;-)

King of the Road !
Og ikke minst kjøringen går fint, jeg stortrives bak rattet på sånne svære kjøretøy !
46 Tonn og 17,5 meter !


47 Tonn og 19,5 Meter !

Og her sitter jeg kveld ut og kveld inn å studere på teorien til CE + Yrkesdirektivet + Kran !
Jeg har også nok engang funnet ut at jeg haaater teori og at jeg er laget for praksis ! :-p

Men no er det bare 1 måned igjen så snur jeg snuten til audien min nordåver igjen ;-)

1 kommentar:

  1. Du får læse teori og ta "lappen",
    Så får du hute dæ hjæmover.

    SvarSlett