Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

søndag 17. april 2011

Mine syssler for uken som var !

Gidder ikke å legge ut blogginnlegg hver dag, fordi det er jo ikke så mye som skjer på di turene :p 
Men skal no iværtfall prøve meg på ett innlegg i uka fra disse dagsturene ;)
Det har for det meste gått i toppturer denne uken, må få opp kondisen litt, også er det jo veldig deilig start på dagen med sånne her utsikte !!

Ble også en tur inn mot Langvannet, da gikk jeg sikksakk for å finne bar bakke å gå på :p  Også ble det rimelig "rufsevær" , og da er det kjekt med skallklær, ellers så hadde man jo blitt søkke våt!

Timian storkoser seg !
Han hadde ikke villet stått der for 2 minutt
sia, for da sto det ei svær ørn der :p


Også ble det en tur til turløypen i Gjesvær!
Jeg synes det er en trivelig tur utover fjæra der...


Fikk jo testet nykamera mitt også..
Kjøpte ett Olympus Tough TG-810 med tanke på å ha på kajakkturene !
Er ikke den allerbeste bildekvalitet, men er jo utrolig solid, å det er jo perfekt for kajakk og sånt.. tar gode nok bilder til nettbruk iværtfall ;)

Ikke farlig å ta bilder så nært vannflaten når kameraet er vanntett ;)

Her står kameraet i sjøen !

Og nu som kajakken er fikset og klar, så blir det nok mye flere padlebilder på bloggen ;)




Until next time ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar