Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

onsdag 28. september 2011

Koryak i Høstfarger


Koryak blir bare mere og mere trygg på omgivelsene,
trenger nesten ikke "Låkke" på han mere.
Bare ikke helt trygg på "by" lyder enda.
Men ser forandringer fra dag til dag :)
Ute på tur er han kjempe ivrig,
Og har ingen hemninger lengere, han både klatrer,
Vader over elver og er så og si sluttet å snuble i tuer og steiner..
Og til Timians store fortvilelse så er Koryak begynt å løpe
nesten like kjapt som han,
 og da blir det kollisjoner når han stopper !
uggh..!
Men ellers er dem kjernekompisser.
No i skrivende stund ligger dem og sover ilag..
Koryak med hodet oppå Timian :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar