Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

fredag 15. juni 2012

Bilder fra 8 Juni

Det ble en tur til Vannfjorden, Så måtte jo innom Vannfjordhytta å skrive i hytteboka ;)
Siden sist æ var der, så har Turistforeninga faktiskt bygd et utedo der!
Ikke verst bare det, er jo en del folk som er innom den hytta.
Det begynte faktiskt å sne åsså, 0.5grader og nedbør! men var jo vindstille om ikke annet :)
Til slutt så ser dere 2 gode grunner til å ikke ha verdisaker
som ikke tåler vann oppi kløven!! ;)


God Tur folkens..! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar