Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

lørdag 10. november 2012

Så langt i November !

 
(01.11.12)
Busstur i Northern Lights !
Måtte nesten stoppe ett par ganger å ta noen Cominor reklamebilder ;)



(02.11.12)
Noen bilder fra jobb !
Akkurat startet bussen
Ms Nordkapp på tur inn med dagens Nordkappturister
Nordkapp symbolet
Nødutgangen fra Nordkapp grotten.
 (06.11.12)
Nordlys i Kamøyvær.
Småbåthavna i Kamøyvær.

Ett bilde fra jobb (Nordkapp platået)
 

Fortsettelse følger...  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar