Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

fredag 4. november 2011

Første ordentlige vinterføret.

Hundene koser seg i Ny sne og bakkefokk 
Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær ;)
Det var helt herlig å være å gå tur i minusgrader og snødriv.. Hele fjellet hvitkledd og nydelig vintervind hyle rund ørene ;)

Nydelig Vinterkveld :)
Fra i 2010..
Gleder meg meget til det blir mere sne og man kan ta fram pulk og ski !








Koryak i full fart etter Timian..
Dette var jo faktiskt Polarhunden sitt første møte med "Kong Vinter".. Og det likte han jo veldig godt !
Så nu gleder jeg meg mye til å se hvordan han kommer seg med Vinter friluftslivet !


Dem sprang tulling i sneen i godt over en time før Timian sin pels ble så klumpete av sne at vi 
gikk tilbake til bilen til tining av hunden :p
Until next time ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar