Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

fredag 7. september 2012

Bursdagsfeiring !

Idag ble æ vist enda eldre.. !
Men dagen ble ganske lik alle andre dager, men var jo ett fantastiskt vær da :)
Så da ble det en fototur til Falkebergbukta !
Falkeberget !
Æ så ingen falk, men så ei ørn om ikke annet ;)
Og ca 40 Ravn, trur der va en død rein en eller annen plass !
2 Gode kompisser !!
Nydelige farger i Valan !
Koryak bade sæ litt !
Har vært en nydelig dag, og nu er det ett par pils, litt god musikk, så er det bare å hoppe til køys, for det er jobb i morgen
!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar