Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

lørdag 17. november 2012

Litt til fra November..

Bare noen dager igjen med sol her i nord !
Fargeforskjellen på disse 2 bildene er fordi lyset og fargene endret seg raskt..
Sola var så å si borte når æ dro dærifra !
Skarv i solnedgang klokken 11.40
Just Chillin' in the sunset !
 
Dette var bilder fra idag rett før æ kjørte ett busslast me turister til Nordkapp!
Og
her er ett par bilder siden sist! :
Stadig ute å jakte Nordlyset !
Og PS:
På Nordkapp har vi feira jul i over ei uke allerede :p
 
Until Next time ;)

1 kommentar:

  1. Hei! Flott blogg med mange flotte bilder! :)
    Du har øye for å finne det rette motivet!
    *Sporty_*

    SvarSlett