Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

søndag 18. mars 2012

Ho Husky og ho Varga..

Idag ble Linda med på tur og ho hadde me seg sine 2 tispe Husky & Varga
Dem trivdes godt ilag med Koryak
Koryak fikk gjennomgå i lekinga, han hadde jo 2 imot seg ;)
Han hadde det kjæmpe skøy ilag med damene ;)
Som bilde viser så klarte dem å slite kværandre godt ut ! ;)
Og til slutt så dukket sola opp også
Så da tok æ å satt på polaroid filtere på kameraet !
SH'er i Farta !!
Dæm 2'an kom best overens..

Varga e litt eldre, så stakk bort av å til for å styre
med sitt..
(men vist man ser godt etter, så er Koryak og Husky rett bak :p )

Og til slutt takke æ Linda for en triveli tur,
vi får gjenta d flere gang ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar