Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

torsdag 8. mars 2012

Ut i all slags vær..

Det ble en steinhard tur igår.. Klarte såvidt å stå oppreist !!  Men både æ og Koryak kose oss i sånt vær ;)
Måtte stoppe på tur tilbake å ta ett bilde av sola på utsikten..
Står ved sidn av biln for å klare å ta bilde ;)

åsså slæng æ me ett bilde av utsiktn æ har fra
kjøkkenvinduet mitt ;)
Vakkert !
En videosnutt fra hjæmturen, e kommen oppe på fjellet,
filmet nede i dalen også, men dær hva det bare hvitt
dåkker ser nu hvor raskt sneen bevæge sæ.. mye vær !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar