Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

torsdag 2. august 2012

Lite rutinert !

Var å vandret opp etter elven i kåfjord. Og når jeg skulle ta mitt første bilde, så viste det seg at æ hadde glemt å sette inn minnekortet i kameraet !!
Så blir ingen bilder fra den turen, men det var en flott tur, såg en del ørn og alt for mye reinsdyr!
(Koryak har veldig løst å springe etter dem!)
Så det får bli med bildene
fra gårdsdagens tur!



Fiskestanga var med, men mistet toppdelen av stanga på turen,
Så ble ingen fisking :(


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar