Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

fredag 31. august 2012

Noen bilder fra dn siste tia !

Først ett lite jobb bilde !  Cruisetrafikk som vil til Nordkapp, og da er det bare å stille opp med bussen! ;)

Snik inn ett bilde av bilen min også ! :p

Fire in the sky !
Koryak og meg i høyfjellet i måneskinn!

Koryak ligg å storkose sæ i gresset :)


Havørn
Fjellvåk !
Fuglebildene er ikke helt i fokus, fordi jeg er helt ny med det objektivet, så klarte ikke helt å treffe riktig fokus !
(jobbet på 300mm) 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar