Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

søndag 16. mai 2010

Påsketur med Ski & Pulk..

I fantastiske snøforhold satt æ skituppan mot fjellet for nån dager med total avslapping i påskefjellet!

Denne utsikta er jo helt upåklagelig ! Vi har en utrulig flott natur hær oppe i 71grader Nord :)



MSR Wind 2                                           Nydelig vinternatt !


  Tok med mæ lille acer'n på turen, så fikk prøvd batterilevetid å dekninga på ICE modemet ! Batteriet må æ jo bare nevne at fikk halvert levetid med modeme logget på internettet. men dekninga var upåklagelig ;)
På det andre bildet ser man mæ sette opp teltet i mye vind med hansker på..
Og det er jo ett stykke arbeid som kan være rimelig komplisert med mange av teltene dær ute, men med mitt selvstående MSR Wind 2 telt så gikk det knirkefritt.. Er kjempefornøyd med det teltet.. har en stiv pris, men man betale for kvaliteten ;)


Og her er noen bilder fra hjemturen.. Nydelige snøforhold gir til en morro nedstigning =)

Så var man nede, det var en en fantastisk Påsketur, med alt fra snøstormer til steiksol og vindstille !
Akkurat sånn det skal være...
Så er det bare å planlegge nye turer ! så blir det nye innlegg med bilder fra dæm ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar