Velkommen :)

Til min turblogg !

Jeg er ikke akkurat en stor skribent, så det hær blir væll mæst en turbilde blogg..


Jeg kommer ikke til å legge ut alle bildene fra mine turer her på siden, men noen høydepunkter og noen ord til.
Jeg er en mann med mange syssler, så er ikke bestandig så hyppig med innlegg, men her kommer no endel innimella,
når tiden strækk til ;)

mandag 17. mai 2010

Uvanlig 17mai feiring !

17mai feiringa består jo som regel av at folk går i tog og spis soft-is osv...
Væll og bra det, men det er ikke noe for denne karen, har aldri vært spessielt intressert i 17mai med masse folk å ungehyl å spetakkel, den eneste gangen det gikk bra var jo da man var Russ.. (sikkert alkoholn si skyld :p)

Men istede tok jeg og Timian oss en tur på fjellet å syklet.. Det var både utfordraness og slitsomt ! kondisn var ikke akkurat det den var ifjor :p  Men det kommer seg etterkvert ;)
Det var uansett en morro og hærlig 17mai feiring på mæ ;)




Det var ikke enkle forhold å sykle i heller , flomvann var det overalt ! Så det var jo ikke til å unngå å bli våt !
Mye gjørme og sånt også, så man måtte spyle klærne ætterpå !
Sånn det skal være ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar